Het beeld van Joost Reus over het Voedseldebat.

Een kleine leestip, een stukje van een collega blogger Joost Reus (LNV en GroenLinks) - debatteren over voedsel

Mijn - lollig bedoelde :-) - reactie :
ik ben een biologisch techneut (of andersom :-) ) die graag een duurzame economie wilt hebben. Hokjes tellen niet, samenwerken wel. Maar wel graag met een portie realisme. Design Doing.

Eten blijft emotie.

Aanvulling 26-10: Inmiddels heeft de redactie van foodlog dit bericht ook overgenomen. De discussie daarna ook los gebarst: al 25 jaar geen stap verder. Mijn ideeen kennen jullie inmiddels, maar heb ik nogmaals weergegeven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Technologie is de volgende stap in onze evolutie - Hoe Darwin en Technologie gekoppeld zijn

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.