Offtopic topic : schilderen op een iPad, digital Art.

Mensen in mijn omgeving weten inmiddels wel dat ik een grote applefan ben. Sinds een paar weken gebruik ik de fantastische iPad, en heb daarna ook maar een MacBookPro 15" gekocht (na twee jaar trouwe dienst, gebruik ik MacBook Air niet meer). Thuis op de slaapkamer en in de woonkamer staan twee Mac Mini's. Alleen op kantoor staat een Windows7 vaste computer (ik jok, ook thuis heb ik een kleine W7 machine aan een LCD hangen, maar die gebruik ik niet zovaak).

Eerder schreef ik al over mijn Apple-gekte op dit blog. En eigenlijk is er maar een ding waar ik moeite mee heb. Apple zou wat meer met opensource, opendataformats kunnen gaan werken (zie ook Raw Data Now! **). Ach, nobody is perfect. Kijk ondertussen eens naar onderstaand filmpje. Een kunstenaar die op een ipad een schilderij verft. Geweldig project!



** Raw data is een belangrijk onderdeel van Nederland Innovatieland 3.0 (#NLI30)

Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Ons eigen poep en pies kan onze wereld redden!

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.