Chez Pascal & Schmidt Zeevis - gepacaliseerde oesters en kreeft

Vandaag kreeg ik van Lizet een paar foto's opgestuurd. Het zijn foto's die door C.M.
Beijersbergen van Henegouwen afgelopen zaterdag zijn gemaakt bij Schmidt Zeevis. De gepascaliseerde kreeft en oesters worden door Chez Pascal b.v. en door Schmidt Zeevis in de markt gezet als koelvers product (zie ook link) en zijn ontwikkeld door Dennis Favier en Moshik Roth (Brouwerskolkje).

Vandaag hebben Dennis en ikzelf een lezing van 45 minuten gegeven bij GildenEvent2010. Ongeveer 100 koks en andere mensen uit de horeca hebben vandaag geluisterd naar ons verhaal, gekeken en geproefd. Het experiment waarbij we de powerpoint hebben afgewisseld met koken en de beelden die met de nieuwe HD camcorder rechtstreeks geprojecteerd zijn op de beamer is ook gelukt.

Ik ben nu vanavond al een paar uur heel erg stil. Stil van de vele positieve reacties die we zowel zaterdag als vandaag kregen m.b.t. de gepascaliseerde producten. Stil vanwege het feit dat Volsmaakt vandaag is geselecteerd en doorgaat naar de #smaakNL finale. En ik ben stil vanwege de mooie huisstijl van Chez Pascal die is gemaakt door Don VinkMaar ik ben vooral stil vanwege deze heel mooie foto's van Cor. @Cor, hartstikke bedankt!

Vanavond gun ik mezelf een avondje vrij. Ik ga een avond stil zijn en even genieten.




Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Technologie is de volgende stap in onze evolutie - Hoe Darwin en Technologie gekoppeld zijn

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.