De Wilde Keuken : leven en dood - pascalisatie van oesters en kreeft

Gisteren had ik mijn TV debuut in De Wilde Keuken. Vanaf 12:10 minuten heb ik een gesprekje met Wouter Klootwijk. Erg leuk overigens om eens mee te maken zo'n TV opname (de opnamen waren een paar weken geleden).

Meer weten over Pascalisatie? Bekijk dan even deze linkjes:
- Moshik en pascalisatie.
- een beetje trots op mezelf
- www.chez-pascal.nl
- www.pascalisatie.nl

Get Microsoft Silverlight Bekijk de video in andere formaten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Technologie is de volgende stap in onze evolutie - Hoe Darwin en Technologie gekoppeld zijn

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.