No comment - Social Media Resolutions 2013 & Social Media beleid bij TOP

Vorige week heb ik tijdens onze maandelijkse interne vergadering een toelichting gegeven op ons social media beleid. Vaak krijg ik intern nog vragen over 'waarom is dat zo van belang?'. Mijn antwoord is "sommige dingen moet je aanvoelen, we leven meer dan ooit in een communicatie wereld, het antwoord vanuit TOP is daarom dat we onszelf moeten transformeren naar een conversation company". Het verhaal van onze projecten dus vertellen (story telling) en contact zoeken met onze klanten (en consumenten, de klant-van-onze-klant). Uiteraard zonder dat het ten kosten gaat van onze doelstelling om innovatieve en duurzame oplossingen te creëren (DOEN). En het gesprek aangaan is een verantwoordelijkheid voor ons allemaal. Onderstaande slideshare illustreert waarom en hoe.



De filmpjes die afgelopen donderdag getoond zijn tijdens onze meeting staan hieronder en natuurlijk ook op youtube. Het eerste filmpje geeft aan wat er gebeurd op het vlak van social media, en het tweede filmpje geeft aan hoe onze diensten interacteren met onze technologie-platformen, en hoe onze drie communicatieplatforms (in ontwikkeling ;-) ) daar een rol bij spelen.


1. Technology platforms, Communicatie platforms, en onze diensten bij TOP:



2. Onze communicatie platforms (TOP FoodLab, TOP HealthFacts, TOP TechnologyTalks) bij TOP, nader toegelicht aan de hand van de Conversation Prism:



3. Het belang van social media in een kort filmpje "why social media".




Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Ons eigen poep en pies kan onze wereld redden!

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.