Food4Innovations (NL) naar WordPress omgezet, nieuwe look gegeven en ondertussen ook de Engelse versie meer aandacht gegeven. #goedbezig

Bijna tien jaar gelden ben ik begonnen met bloggen op Blogger (van Google). Eigen gedachten, krabbels, en wat ideetjes opschrijven en delen. Oorspronkelijk ben ik puur privé begonnen omdat ik van mezelf vaker een stukje tekst moest schrijven. Soms schrijf ik een paar stukjes per maand, soms een paar maanden niet. Inmiddels heb ik bijna driehonderd stukjes geschreven op Blogger over innovatie(management), politiek en voedsel(technologie). Met deze actie heb ik ook gelukkig ook enkele collega’s geïnspireerd hun opinies te delen. #trots. En tevens is mijn privé blog de springplank geweest naar een zeer professionele nieuwsbrief van TOP b.v. die in de komende maanden een opfrisbeurt gaat krijgen.

Blogger als platform was een mooie start, maar met WordPress.com kan je aanzienlijk meer en veel mooiere sites maken. Een voornemen van mij voor het nieuwe jaar 2017 was daarom ook om te bekijken of een migratie naar WordPress voor mijn oorspronkelijke Nederlands blog mogelijk was. Na wat noeste arbeid lijkt dit geheel gelukt te zijn. Alle oorspronkelijke artikelen staan wel nog online op Blogger (en die site blijft dus in de lucht), maar ik zal deze site als primaire site gaan inzetten (en meer op de Engelse versie van F4I gaan schrijven). Via IFTTT (I love it) is het mogelijk om automatisch ook de tekst vanuit WordPress op Blogger te posten, dus ook www.wouterdeheij.nl blijft daardoor werkzaam en actueel.
Suggesties en ideetjes zijn altijd welkom!

Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Ons eigen poep en pies kan onze wereld redden!

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.