No Comment – biggest threat to innovation is internal politics and organizational culture, which doesn’t …



Net in mijn twitterlijn zag ik deze foto voorbij komen. Zo is het helemaal, en daarnaast:
  • Interne politiek,
  • bang om te falen,
  • stoer denken te zijn door nee te zeggen,
  • niet luisteren naar anderen,
  • geen ideeën van anderen accepteren,
  • denken dat het zo goed is,
  • niet kunnen veranderen (want stress),
  • bang zijn om iets te verliezen,
  • niet in de toekomst geloven,
  • het is altijd zo geweest en dus zal het altijd zo blijven,
  • consumenten en klanten willen niet want zijn conservatief,
  • het is niet nodig, dus willen ze het niet,
  • klanten willen alleen goedkoop,
  • etc etc.
Ter inspiratie maar gelijk nog een linkje naar een van de eerste Engelstalig blogje met uitspraken van inspirerende leiders en innovatoren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

In het Zonnetje gezet: Het gelijk (in mijn ogen) van Katans mening rondom voedingswetenschappen.

Teun is geen journalist maar een slim ondernemer. En ook ik heb mijn twijfels bij de ADH-cocnept : een schijnprecisie die er niet is in de praktijk.

Ons eigen poep en pies kan onze wereld redden!